Armenien, Albanien och Ukraina

Tänkte säga att det har stått still ett tag i Eurovision världen, men det har det ju inte. Okej, ganska still, men lite har allt hänt. Två länder har valt både artist och låt, och ett till land har valt artisten som ska representera de. 
Tyvärr tycker jag att de två nya låtarna är hemska. Usch asså, såhär svaga låtar var det inte ens förra året i början. Då går det nog ganska snabbt att förstå hur sjukt dåliga årets är... 
 
...Meen jag lägger upp de här ändå, för att plåga alla hehe. Skämt åsido, man vill ju ändå höra alla låtar, right? (Kanske inte...)

Ukrainas låt: 
 
 
Albaniens låt: 

 
Kan beskriva låtarna med ett ord: AJ. Fy vilken dålig start Eurovision 2014 har fått. Och att det ska vara två av mina (vanligtvis) favoritländer i tävlingen som har dåliga låtar... Nej fy, jag blir inte glad på detta. Nåja, får väl hoppas på andra favorit länder, typ Ryssland, Rumänien etc. 
 
 
Innan ja avslutar ska jag bara visa vem som ska representera Armenien! Artisten heter Aram Mp3 och förutom att vara sångare är han också komiker... Hm... Det kan ju bli spännande.. Förväntade mig så sjukligt mycket av Armenien förra året, och blev inte glad första gången jag hörde deras låt, så vill inte förvänta mig någonting i år. (Lagom positiv attityd i det här inlägget känner jag, haha!)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0