Only teardrops

Den 26 Januari var det final i Danmarks uttagning till Eurovision Song Contest. Vinnaren blev den nittonåriga Emmelie de Forest med låten Only Teardrops, stort grattis till henne! Personligen blev jag förvånad över hur bra låten var, då jag oftast inte gillat Danmarks bidrag.. Men i år är de sjukt bra! Jag tror verkligen att den här låten kan komma till final och det skulle inte förvåna mig om den kom bland de 10 bästa i finalen. Sjukt bra låt, begåvad tjej, lovely scenframträdande och låten sätter sig lätt på hjärnan! Danmarks låt är lätt en av mina favoriter hittills! 
 
 
 
Här får ni en intervju med Emmelie också, som ägde rum precis efter hon vunnit: 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0