I lågornas sken

5 dagar kvar, så kör på med år 2008 nu! Och den bästa låten enligt mig år 2008 var.... 
 
 
 
 
I lågornas sken! En annorlunda låt, som verkligen stack ut från mängden. Ett sjukt bra scenframträdande, en intressant och originell text. Helt enkelt en sjukt bra låt! Första gången jag hörde den var den helt okej, andra gången blev den ännu bättre och så växte den mer och mer hos mig för varje gång jag hörde den. 
Jag kommer aldrig glömma då Nordman satt med denna låt i andra chansen mot Carola&Andreas Johnson och de ropade upp Nordmans namn. Där blev jag sjukt glad! Så mycket bättre låt, framträdande och artist! 
Denna låt är klart den bästa som var med 2008! 
 
Nu till den sämsta låten enligt mig, som är.... 
 
 
 
One Love! Hade svårt att välja mellan denna och "thank you" men... tror nog ändå den här tar priset. Det kan ha att göra med att jag har svårt för Carola. Hon har en fin röst och så, men... Det är något som stör mig så. Dessutom tycker jag INTE att det här är en bra duett. Andreas passar inte med Carola, och låten är för dålig för Andreas. Andreas är bättre än detta. Han hade ju en topplåt 2007 så kommer han tillbaka 2008 med en tråkig låt som man helt enkelt inte orkar lyssna på! Den är så platt, enformig och ja... Tråkig helt enkelt. Nä det här är nog den värsta låten 2008! 
 
 
Har ni förresten sett personen som ska leda Eurovision Song Contest 2013?? Enligt mig är det det värsta valet någonsin! Jag tror inte årets show kommer bli något bra (eller seriös för den delen) alls! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0