332 days 1 hour

Har varit rätt dött här ett tag, hehe... Trodde att jag skulle orka hänga med o blogga om alla händelser inför Eurovision 2013, men det gick ju inte så bra... Så då satsar man på 2014, right?! 
 
Som många nog redan vet kommer Eurovision Song Contest 2014 äga rum i Danmark. Staden har inte bestämts än, men det står emellan Copenhagen, Herning, Fredericia och Horsens. Hoppas starkt på Köpenhamn! (då finns det faktiskt en chans att jag kan se det live igen hehe...). I alla fall, hittills har ETT land valt artist! Och det landet råkar bara vara det minsta som är med i Eurovision, nämligen San Marino! Ännu ett år ska Valentina Monetta representera detta land (glädetjöt när jag hörde detta, hihi <3), men låten är ännu inte bestämd. Jag har enormt höga förväntningar på denna tjej då jag älskade låten Crisalide (Vola) som hon uppträdde med i år! Och kan tilläga att det var underbart att se henne live! En av de få artister där jag sjung med högt som fan, dansade och applåderade tills händerna blödde (inte på riktigt alltså.....). 
 
 
 
Underbara Valentina, hoppas på att hon kommer med ännu en underbar låt tills nästa år!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0