Moving on

Från 2008 till 2009! Bidraget jag tyckte var bäst år 2009 var.... 
 
 
 
Moving on! Det var svårt att välja mellan den här och några till, men jag måste nog säga att Sarah var bäst det här året. Det är en dramatisk låt med bra text, ett mycket bra scenframträdande och så har ju Sarah såklart en underbar röst! Jag tycker att vi skulle skickat henne istället för Malena till Eurovision det året, om jag ska vara helt ärlig. Visst var Malena också bra, men opera är ingenting för Eurovision. Dramatiska ballader är däremot väldigt mycket Eurovision! Måste tillägga också att det chockerar mig att hon "bara" kom på sjätte plats i finalen... Hon borde definitivt kommit högre! 
 
Nu till den sämsta låten. Den som jag tycker var sämst är... 
 
 
 
It's my life! Denna låt är.... Jag kan seriöst knappt uttrycka mig om den här låten. Låt oss nöja oss med att jag inte gillar den. Jag gillar inte den löjliga, barnsliga texten. Jag gillar inte scenframträdandet eller de glittrande kläderna som Edward Cullen skulle kunna ha på sig. Och ja... I allmänhet är det inte bra någonstans. Detta borde varit med i Lilla melodifestivalen, INTE i den officiella! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0